Friday 13 July 2012

C9 - BRC Dinner

26hb Jun 2012
Tarindak D'Seni


Assalamualaikum wbt

Bulan lapas, kami di panggil untuk membuat hiburan bagi satu event yang dianjurkan oleh UBD. Ianya telah berlangsung di Tarindak D'Seni. Ramai jua orang luar terlibat dari kalangan orang nusantara hingga ke barat. Ada lagi yang sempat request lagu zapin lapas atu then beliau menari dapan kami. Dashyat... orang putih pandai menari, jangan di lawan haha.

U_B_D BRC Tarindak (4)

...Gambar sebagai hiasan saja...

Sambung lagi cerita. So pada hari atu, ada juga seorang delegate dari Sabah. Beliau adalah seorang yang expert dalam bidang gong & canang. Sampat lagi request sebuah lagu gunung Kinabalu then beliau dengan delegates lain pun menari mengelilingi tempat makan atu sehingga inda lagi nampak ruang kosong dalam barisan orang menari yang panjang. Atu ya =D

U_B_D BRC Tarindak (2)

Our boss, sakit kepala mengingatkan melody orang request tapi Alhamdulillah, semua dapat dimainnya. Entah apa yang ada di fikirannya masa atu haha.

U_B_D BRC Tarindak

Semasa makan malam bermula, kami dijemput untuk menikmati makan malam juga. Laksa, nasi kambing, lambchop, iatah makanan kami malam atu. Rezeki jangan di tolak. Makanannya nyaman-nyaman. Cuba liat bisdurang di atas ani, gerenti kekanyangan ni. Lapas siap makan baru kami perform lagi dengan mendendangkan lagu-lagu nusantara seperti poco-poco, rasa sayang, sipaku gelang dan macam-macam lagi. Yang penting semua terhibur dengan persembahan kami malam atu.

Dan seperti biasa, 

U_B_D BRC Tarindak (3)

Kalau ada di sorok-sorok, di bawah kerita, belakang kami, inda kami tau tu ah.... =D

Ok lah, atu saja. 

-------------------------------------------------------
As of 2012, we are charging BND$500** per wedding event.
For more info, you can email us at 'canang9@live.com'
Contact:
8641674 (Azri)
8652515 (Deen)
Email: canang9@live.com
Or
simply inbox us at our fan page HERE

0 comments:

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP