Monday 11 June 2012

C9 di Pengkalan Mau

10hb Jun, 2012
Pengkalan Mau, Tutong

Assalamualaikum wbt

Kali ani kami diundang untuk membuat persembahan di Daerah Tutong untuk satu majlis bersanding. Jarang sekali kami kana panggil untuk membuat persembahan di kampung-kampung di luar daerah ani. Perjalanan kami mengambil masa dalam 20 minit saja dari Tanjung Bunut, fikir jauh rupanya inda hehe.

C9 Pgkln Mau 10jun12 (4)

Setelah sampai, kami pun tarus set-up segala instrument kami. Di sebabkan pemain gulintangan kami off-duty untuk dua minggu di Jepun, orang lain tah menyusunkan. Gambar atas ani menunjukkan Hafiz sedang menyusun gulintangan untuk pemain gulintangan undangan kami yang ke akhiran bangun sikit pada hari atu hehe.

C9 Pgkln Mau 10jun12 (3)

Semasa set-up instruments, kami di landa satu dilemma lagi. Basi rebana kami patah. Baik jua lah ada satu lagi rebana spare just in case ada apa-apa terjadi. Its all good!!! =) Ganti basi saja pasal sebelum ani pernah jua patah lah, tua sudah basinya sikit.

C9 Pgkln Mau 10jun12

Walau macamana pun jua, persembahan mestilah diteruskan..... dengan senyuman dan gelak tawa haha. Memang keluarga C9 ani, setiap kali buat persembahan, nada kurang ni dengan ketawanya. Kalau nada ketawa, bukan dah C9 tu hehe. Jangan stress-stress apa-apa ani.


C9 Pgkln Mau 10jun12 (2)

In the middle is our cool boss, Azry, dengan raja dan permaisuri hari atu. Pengantin perempuan ani dengannya belajar degree di uni dulu. Kami tanya boss, bila kawin pasal kawan-kawannya banyak dah kawin. Ya jawap, mun paham bisai haha!!!

C9 Pgkln Mau 10jun12 (5)


Seperti biasa, group photo kami featuring Rhymie dari IRB (kanan bawah sekali). Ia kan perform dengan kami untuk dua minggu bagi menggantikan pemain gulintangan kami yang chillax di Jepun.


Ok lah. Atu saja untuk entry kali ani. Minggu hadapan ada lagi entry baru insyaallah.


-------------------------------------------------------
As of 2012, we are charging BND$500** per wedding event.
For more info, you can email us at 'canang9@live.com'
Contact:
8641674 (Azri)
8652515 (Deen)
Email: canang9@live.com
Or
simply inbox us at our fan page HERE

0 comments:

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP